گروه دلوار

تماس با ما

تامین تجهیزات و قطعات یدکی صنایع پایین دستی

گروه دلوار توانایی تامین کالا و تجهیزات صنعت نفت را به صورت سریع و مطمئن دارد. این توانایی در طول سالهای متمادی به دست آمده و باعث شده که شرکت دلوار بتواند زیرساختها و الزامات مورد نیاز برای این مهم را به صورت پایدار فراهم آورد. از جمله مهمترین زیرساختهایی که گروه دلوار در اختیار دارد عبارتند از:

تامین انواع کمپرسورهای صنعتی و قطعات یدکی صنایع پایین دستی

دسترسی به بازارهای جهانی: امکاناتی که در خارج کشور وجود دارد (مانند دفاتر، حسابهای ارزی، کارکنان خارجی، رابطین و تجار) به ما این امکان را می‌دهد که قادر به جابجایی کالا و ارز در هر جای دنیا باشیم.

امکانات مالی و اعتباری در بانکهای خارج: حسن سابقه ایجاد شده با بانکاهی خارجی موجب شده که از اعتباری در سطح قابل قبولی قرار داشته باشیم و ارائه ضمانتنامه‌های ارزی و پرداختهای با طرف خارجی امکان‌پذیر باشد.

نمایندگی سورس‌های معتبر: گروه دلوار با ایجاد ارتباط مبتنی بر اعتماد با طرفهای سازنده خارجی در طول سالیان مختلف به عنوان نماینده مورد اعتماد این شرکتها و رابط تجاری آنها به حساب می‌آید.

انبارهای فروش فوری کالا: گروهی از کالاهای پرمصرف و مورد نیاز صنایع بالادستی نفت برای حفاری چاه‌های نفت از قبل خریداری شده و در انبارهای تهران و اهواز نگهداری می‌شود تا در صورت نیاز صنعتگران به آنها تحویل گردد.

 تحویل کالا به صورت DDP: کالا و تجهیزات مورد نیاز کارفرمایان را با مسئولیت خودمان وارد کشور کرده و در انبار مشتری به آنها تحویل می‌دهیم.

اعتبار نزد بانکهای داخلی: همکاری‌های بلندمدت با بانکهای داخلی مبتنی بر اعتماد، موجب شده تا گروه دلوار از حد اعتباری مناسبی براای انجام تعهدات خود داشته باشد.

 تامین تجهیزات و قطعات یدکی با روشهای CFR یا DDP (تحویل در انبار کارفرما) 

گروه دلوار با عنایت حق و تلاش متعهدانه خود توانسته است که پروژه‌های زیادی را در این زمینه به سرانجام رسانده و رضایت کامل کارفرما را به دست آورد. در ادامه چند نمونه از تامین تجهیزات و قطعات یدکی را مشاهده می‌کنید:

  • تامین قطعات کمپرسورهای NEA برای شرکت پتروشیمی بوعلی سینا
  • خرید و تامین قطعات کمپرسورهای NEA برای شرکت پالایش نفت اصفهان
  • خرید و تامین قطعات یدکی کمپرسور‌های NEA برای شرکت پتروشیمی کاویان
  • تامین Crane با ظرفیت 400 تن برای شرکت پالایش نفت اصفهان
  • تامین دیزل‌ژنراتور KVA 21×1400 برای فاز 12 پارس جنوبی

Drilling Tools برای شرکت ملی حفاری ایران | سال 1395

Slotted Liner برای شرکت فلات قاره | سال 1393 

 دیزل‌ژنراتور KVA 21×1400 برای فاز 12 پارس جنوبی | سال 1390