گروه دلوار

روزنامه نگار سابق تاجر فعلی

از شلنگ آباد اهواز تا خیابان فاطمی تهران یک سفر ۴۰ ساله بود اما با یک چشم به هم زدن طی شد.

در این سفر دور و دراز آدم‌های زیادی به وجود من چیزهایی افزودند و برخی نیز کاستند. اما حتی آن‌هایی که به ظاهر آسیبی رساندند ماموریت داشتند تا چیزی را به من از راه دشوار آن یاد دهند. پس بعد از خدای مهربان سپاسگزار همه هستم.

از علاقمندی به نوشتن در نوجوانی تا فارغ التحصیلی رشته مهندسی شیمی دانشگاه آزاد ماهشهر راهی پرفراز و نشیب بود که در آن چیزهای فراوانی را تجربه کردم اما حتی تحصیل در کارشناسی ارشد علوم سیاسی نیز همانند امر تجارت و بازرگانی برایم لذت بخش نبود هرچند من از نداری و بیچارگی به تاسیس و راه‌اندازی یک شرکت بازرگانی روی آوردم اما مثل اینکه این همان سرنوشتی بود که سال‌ها من آن را به دلیل اشتغال به کارهای دیگر به تاخیر انداخته بودم. من همواره دوست داشتم برای کشورم کاری بکنم اما نمی‌دانستم چگونه .اکنون اما فکر می‌کنم در تجارت خانه دلوار می‌توانم به رویای خودم که کمک به رشد و اعتلای میهن است کمک کنم حتی اگر کمک من ناچیز باشد.

هزار راه نرفته

 سال‌ها طول می‌کشد تا انسان ماموریت و فلسفه وجودی خویش را بیابد، شاید هم نیابد اما اگر در این جستجو بخت یار باشد هم زندگی به کامش شیرین می‌شود هم حلاوت و طراوت وجودش دنیا را فرا می‌گیرد. من هیچ وقت فکر نمی‌کردم که در مسیر یافتن معیشت ماموریت غایی و فلسفه وجودی خودم را بیابم.

اما این یک سفر پرمخاطره و طولانی است و هیچ تضمینی برای کامیابی در پایان این مسیر وجود ندارد من یکی از همان آدم‌هایی بودم که غافلانه فکر می‌کردم تنها یک راه برای خدمت به جامعه و مردم وجود دارد و مجدانه کوشش میکرد تا تمام راه‌های دیگر را نادیده بگیرم. البته خداوندآن راه را بست و به رحمت درهای دیگری به من گشود.

و اگر بر تو ببندد همه ره‌ها و گذرها                  ره پنهان بنماید که کس آن راه نداند

اکنون که سال‌ها از نقطه شروع فعالیت اقتصادی کوچک خودمان در گروه دلوار فاصله گرفتم و به مسیر پر فراز و نشیب به دست آوردن و از دست دادن می‌اندیشم هزاران بار خداوند را برای نعمت شناخت و هدایت سپاس می‌گویم خداوندی که مرا به سوی ایجاد یک مجموعه کوچک اما موثر در صنعت کشور سوق داد.

 دلوار که با فعالیت‌های اجرای در سال ۱۳۸۷ کار خود را آغاز کرد هم اکنون رویاهای بزرگ در سر دارد که با توکل به خداوند متعال وجود پرسنلی فداکار و درستکار سعی دارد به بهترین مجموعه تخصصی صنعت  کشور تبدیل شود.

مجموعه‌ای که با کمک به صنعت، در شکوفایی و تولید رفاه در جامعه نقش آفرینی نماید. داستان دلوار مثل خیلی از کسب و کارهای نوپا ساده و کوچک آغاز شده است اما راهی طولانی برای رشد و تعالی سازمانی در پیش دارد. در واقع داستانی آغاز شده که بازیگران اصلی این داستان پرسنل و مشتریان دلوار هستند. قرار هم نیست که این داستان به پایان برسد بلکه فصل به فصل صفحات جدیدی از نوآوری، رشد و پیشرفت به حیات طولانی خویش خواهد افزود.

 ما با تجارت تجهیزات و متریال مورد نیاز صنعت انرژی کشور فصل جدیدی از زندگی خودمان را هم آغاز کرده ایم و نمی‌دانیم در پایان این مسیر طولانی چه چیزی در انتظار ماست. اما به دو چیز یقین کامل داریم ما به لطف و عنایت باری تعالی و قابلیت ها و تلاش همکاران فداکار خودمان ایمان بی‌انتها داریم و البته این دو ما را کفایت می‌کند تا به آینده خوش بین باشیم و خ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *